КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Світова література 5 клас (ІІ семестр)
№ уроку
|
Зміст
навчального матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
|
Е. Сетон-Томсон. «Любо». Утвердження любові
до всього живого.
|
|
|
2
|
Е. Сетон-Томсон. «Любо». Зображення художніх образів, їх розкриття в
подіях твору.
|
|
|
3
|
Урок узагальнення з теми: «Природа і людина». Тести.
|
|
|
4
|
Урок позакласного читання. Редьярд Кіплінг «Рікі-Тікі-Таві». Велика
війна сміливим мангустам.
|
|
|
5
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Факти життя і творчості Марка
Твена.
|
|
|
6
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойера». Світ уяви та гри Тома Сойєра.
|
|
|
7
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойера». Провідні ідеї твору.
|
|
|
8
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойера». Цінності дитинства та їхній вплив
на доросле життя. Вплив світу дорослих на дитячі взаємини.
|
|
|
9
|
Урок розвитку звя’зного мовлення. Стислий переказ за фрагментом повісті Марка
Твена «Пригоди Тома Сойєра» («У
Мак-Дугаловій печері».
|
|
|
10
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойера».
Образ Тома Сойєра та Гекльберрі Фінна.
|
|
|
11
|
Провідня ідеї твору Макра Твена «Приголи Тома Сойєра» (дружба,
кохання, людяність та ін.)
|
|
|
12
|
Урок позакласного читання. Я. Корчак. Король Матіуш Перший»
|
|
|
13
|
Елеонор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні
твору.
|
|
|
14
|
Е. Портер. «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу в творі.
|
|
|
15
|
Е. Портер. «Полліанна». Вплив героїні на життя міста. Полліанна та її
друзі.
|
|
|
16
|
Е. Портер. «Полліанна». Образ Поліанни.
|
|
|
17
|
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок
із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби.
|
|
|
18
|
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови
твору.
|
|
|
19
|
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Світ уяви та захопливі пригоди
Аліси.
|
|
|
20
|
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Країна Див та її мешканці.
|
|
|
21
|
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Образ Аліси. Персонажі, які
оточують героїню.
|
|
|
22
|
Урок позакласного читання. Джанні Родарі. «Пригоди Джельсоміно в Країні
брехунів».
|
|
|
23
|
Марина Цвєтаєва. «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ
літератури й мистецтва у вірші М. Цвєтаєвої.
|
|
|
24
|
Урок позакласного читання. М. Цвєтаєва. «Книжки в обкладинках
червоних...».
|
|
|
25
|
Урок узагальнення з теми: «Льюїс Керролл. Марина Іванівна Цветаєва»
|
|
|
26
|
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
|
|
|
27
|
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Втілення ідей доброти, щирості,
сімейних цінностей.
|
|
|
28
|
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Персонажі казки, втілення в них ідей
доброти, щирості та сімейних цінностей.
|
|
|
29
|
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність світу мумі-тролів.
|
|
|
30
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Контрольний твір.
|
|
|
31
|
Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».
|
|
|
32
|
Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди на казковій
шоколадній фабриці містера Вонки.
|
|
|
33
|
Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирісь головного
героя.
|
|
|
34
|
Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом
твору.
|
|
|
35
|
Урок позакласного читання. Пауль Маар. «Що не день, то субота»
|
|
|
36
|
Урок узагальнення з теми: «Туве Янсон та інші автори ХХ століття».
|
|
|
37
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий